2. Sobota

22. března 2015 v 10:00 |  Druhý týden
Dnes jsme ve třech vyrazili na 50 km vzdálené nejbližší kopce - Dandenong (633 m n.m.).
Tato oblast se vyznačuje tím, že co chvíli se cestou po silnici objeví dům (většinou podobně jako starší domy ve městech) dřevěný, z houštiny vykukující - v podstatě samota, protože další se třeba vyskytuje až za 200 m. Domečky vzbuzují romantický dojem, bydlení v nich je asi klidné až do doby, kdy v okolí vypukne požár.
Nejprve jsme pozorovali krmení papoušků na vyhrazené ploše, do níž je vstup placený.
My jsem ten proces pozorovali z povzdálí - ti bílí Cockatoo vždycky vytlačili ty barevné Roselly

Následovala příjemná 1 km dlouhá cesta pěšky po naučné stezce skrz les.
Pak jsme přejeli na výchozí místo, odkud se vyráží na procházku po arboretu, kde rostou i stromy z Evropy, a vyrazili jsme tůru 5 km dlouhou
Jako dílčí cíl jsme si určili piknikoviště 230 m níž pod místem se zaparkovaným autem. Tam jsme se posilnili, abychom zvládli i cestu zpět.
Následoval přejezd do Národního parku rododendronů, kde se již vzhledem k podzimnímu počasí nevyskytovlo tolik rozkvetlé flory, ale i tak to byla hezká procházka.
Po kávě v nedalekém centru obchůdků a restaurací Olinda jsme vyjeli na nejvyšší vrchol,
odkud je za dobré viditelnosti vidět celé Melbourne jako na dlani.
Takové štěstí jsme sice neměli,
ale i tak to byl zajímavý výhled.
Chuťovka po večeři - spařené krevety za studena:

Balíme si věci na 4 dny do Sydney (každý můžeme mít jen 10 kg příruční zavazadlo do letadla). Ráno musíme vyrazit již v 6:30, abychom byli na letišti cca v 8, odlétáme v 9:05. Zpátky se vracíme ve čtvrtek v podvečer.
Proto bude další pokračování blogu následovat nejdříve až ve čtvrtek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.