Pátek - Neděle

16. března 2015 v 1:41 |  První týden
Tentokrát se nám podařilo, abychom jeli zase všichni čtyři, ráno jsme vstávali již v 7 hodin a po snídani se stavili dokoupit proviant.
Cesta trvala cca 2 hodiny a tak jsme před polednam zakotvili v Yanakie Caravan Parku na Duck Point, kde jsme měli zamluvenou "Cabin" (185 AUD na 2 noci)

Vyspalo by se zde 6 lidí, kuchyňka vybavená plynovým vařičem, mikrovlnkou, teplou vodou a TV s integrovaným přehrávačem DVD. Kemp se zaplnil zejména během soboty.
Po zabydlení jsme vyjeli autem do rezervace, kde jsme postupně navštívili několik překrásných zálivů (Whisky Bay, Picnic Bay)

Squeaky Beach, kde byla Jarka natolik zvědavá, že nedala jinak a musela ten kámen otevřít:

abychom zaparkovali v návštěvnickém centru Tidal River, odkud jsme vyrazili již pěšky na cca 10-ti kilometrovou tůru do Little Oberon Bay, kde jsme po cestě nasekali desítky fotek, z nichž je problém vybrat ty nejlepší...

Pláž na Little Oberaon Bay byla podobně jako ostatní liduprázdná a tak jsme si užili odpočinku za hukotu oceánu

Cestou do campu jsme se mohli blížeji seznámit s místní faunou:

Po večeři bychom měli odpadnout, ale dobré australské pivo, vynikající víno a několikaletý deficit vzpomínání a povídání nás dostaly do postele až po půlnoci.

V sobotu jsme po vydatné snídani vyrazili na nejnáročnější tůru tohoto víkendu, na Five Mile Road Carpark, kde jsme nechali auto a odtud jsme nejprve po rovince

došli do Millers Landing, které nám trochu připomínalo rašeliniště na Šumavě

Poté nás již čekal o hodně náročnější terén, kdy jsme v podstatě o nulové nadmořské výšky vystoupali 320 m nad moře v náročném terénu

po cestě jsme narazili na uustralského ježuru, který se ale před námi stačil schovat

Konečně jsme vystoupali k vrcholu (Outlook je někdy těžké zvládat i na PC)

Z vrcholu Vereker Outlook se naskytl ojedinělý pohled na západní část Wilsons Prom

Cesta dolů již byla brnkačka.

Chtěli jsme se pak někde zchladit a vyplácnout se na pláž, tak jsme zamířili na Cotters Beach.
U brány za parkovištěm jsme však narazili.
A to na 3. nejjedovatějšího hada na světě Tiger Snake - Pakobru páskovanou (dá Vám jen 5 minut se rozloučit):

A tak jsme šli raději jinam - na Darby Beach, ale obloha se zatáhla a začalo foukat. Někteří tvrdí jedinci se však našli

V neděli jsme se ráno sbalili a přes Sandy Point, ktde jsme se podivovali nad migrací housenek

a nekonečností zdejších pláží

přes maján na Cape Liptrap

přes v 19.století pro výstavbu Melbourne významné místo, kde se zpracovával vápenec - Walkerville

a kde se nacházejí zajímavé přírodní útvary připomínající naše krasové útvary

Před přejezdem domů jsme udělali poslední zastávku na Fish and Chips v Inverlochu a pak ještě v místě, kde v 90.letech objevili australští archeologové v pobřežních pískovcových masívech fosilie prehistorických ještěrů

Po osmé hodině večerní jsme oslavili návrat ze zatím nejdelšího veleúsěšného výletu a politovali ostatní účastníky zájezdu, kteří musí v pondělí ráno na rozdíl od nás vstávat do práce.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.